“Banknote” – labākais klientu serviss finanšu pakalpojumu sniegšanā
Ikgadējās kampaņas “Klientu servisa mēnesis” ietvaros svinīgajā apbalvošanas ceremonijā par izcilību finanšu pakalpojumu sniegšanā tika apbalvots uzņēmums “Banknote”, sasniedzot 97,7% augstu klientu apkalpošanas līmeņa atzīmi.
Ikgadējā kampaņa “Klientu servisa mēnesis” norisinājās laika posmā no 1. līdz 31. martam. Visi kampaņā iesaistītie uzņēmumi tika vērtēti pēc lieluma un iegūtajiem rezultātiem slepenā pircēja un klientu kopvērtējumā.
Kampaņa “Klientu Servisa Mēnesis” Latvijā tiek veidota, lai veicinātu sabiedrības un uzņēmumu izpratni par labas klientu apkalpošanas nozīmību. Šajā gadā iniciatīvā piedalījās 46 dažādu jomu zīmoli un uzņēmumi ar vairāk nekā 7465 klientu servisa darbiniekiem.